OTTO Media

26 mei 2016
otto-work-force-tweede-in-uitzendbranche-mt500

OTTO Work Force komt binnen op tweede plek in MT500-lijst met beste bedrijven in de uitzendbranche!

Categorie: Persberichten

Ook vermelding op plaats 54 in de overall lijst top 500 van bedrijven met het beste imago

OTTO Work Force is voor het eerst bekroond met twee vermeldingen in de MT500, een grootschalig onderzoek naar de best presterende bedrijven van Nederland. In de top 500 van bedrijven met het beste imago komt OTTO Work Force dit jaar binnen op de 54ste plek. Gekwalificeerd naar de lijst met beste bedrijven in de uitzendbranche bezet de internationale arbeidsbemiddelaar zelfs de tweede plek. 

Frank van Gool, CEO OTTO Work Force, is trots op deze prestatie: ,,In 2000 begonnen wij bij OTTO met vier flexmedewerkers. Inmiddels gaan er elke dag 16.000 mensen via ons aan het werk in voornamelijk  Nederland, Duitsland en Polen. Wij hebben deze geweldige groei kunnen doormaken door te concurreren op kwaliteit in plaats van op arbeidsvoorwaarden en prijs. Bij ons krijgt iedereen hetzelfde loon voor hetzelfde werk, welke herkomst dan ook. . Alle flexmedewerkers krijgen de kans om hun talenten te ontwikkelen en ondernemersgeest te ontplooien. Je krijgt bij ons de ruimte om initiatief te nemen als je nieuwe kansen ziet. Met hun vaardigheden, kennis, enthousiasme en betrokkenheid maken onze medewerkers het verschil. We zijn blij dat dit wordt gewaardeerd.”

Over MT500
Het was dit jaar voor de zestiende keer dat het MT500-onderzoek is gehouden. Het onderzoek is uitgevoerd door INSCOPE Research, onderzoeksbureau van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Drie criteria werden onderzocht: klantvriendelijkheid, productleiderschap en excellentie van de uitvoering. Respondenten mochten bedrijven in hun eigen branche op deze drie criteria beoordelen. In het onderzoek zijn bedrijven meegenomen die in Nederland hun hoofdkantoor hebben en/of ‘substantiële’ werkgelegenheid bieden.

Lees het interview van CEO Frank van Gool in MT500 hier.