OTTO Media

24 jun 2015
OTTO UitzendbureauvhJaar 2015 Smal

Uitzendbureau van het jaar 2015!

Categorie: Persberichten

OTTO Work Force wéér Uitzendbureau van het Jaar.

Net als in 2014 mag OTTO Work Force zich ook in 2015 het beste uitzendbureau van Nederland noemen. De grootste internationale arbeidsbemiddelaar liet in de eindstrijd de andere genomineerde bureaus Randstad en Unique achter zich dankzij de beste beoordeling door klanten en werknemers.

De afgelopen maanden zijn uitzendbureaus uit heel Nederland door klanten en uitzendkrachten beoordeeld op diverse aspecten. Ze kregen onder meer een cijfer voor de kwaliteit van de medewerkers, de service, de snelheid van het vinden van een uitzendkracht, de kwaliteit van de aangeboden banen en de snelheid van het vinden van werk.

In de beoordelingen van de klanten en de medewerkers scoorde OTTO Work Force op alle aspecten beter dan de competitie en verbetert daarmee het rapportcijfer van 2014 (8,39) met maar liefst een 8,79.
Klanten waarderden vooral de snelheid van het vinden van uitzendkrachten en de kosten. Voor uitzendkrachten was de snelheid van betalen en de hulpvaardigheid bij het vinden van een baan het belangrijkste aspect.

Frank van Gool (CEO OTTO Work Force) benadrukt dat het winnen van de verkiezing Uitzendbureau van het Jaar 2015 extra glans geeft aan het 15-jarig jubileum van zijn bedrijf. Een bekroning die vooral te danken is aan de inzet van ruim 6.000 flexmedewerkers die dagelijks via OTTO Work Force in Nederland werken.
“Ons motto luidt: ‘onze mensen maken het verschil’ en tweemaal op rij deze verkiezing winnen kan geen toeval zijn. Dat onze medewerkers en onze klanten onze inzet zo waarderen is een het mooist denkbare jubileumgeschenk”.

De verkiezing Uitzendbureau van het Jaar werd dit jaar voor de tiende keer gehouden en is een initiatief van onderzoeks- en adviesbureau Q&A Research & Consultancy. Brancheverenigingen ABU en NBBU ondersteunen de verkiezing.